خرید سرویس های اسپاتیفای

خرید سرویس های اسپاتیفای

خرید فالوور اسپاتیفای

هر 100 عدد: 8,100 تومان

 
خرید سرویس های اسپاتیفای

خرید پلی اسپاتیفای (اکانت رایگان)

هر 100 عدد: 4,752 تومان

 
خرید سرویس های اسپاتیفای

خرید پلی اسپاتیفای (اکانت پریمیوم)

هر 100 عدد: 5,183 تومان

 

سرویس های اسپاتیفای در فروشگاه فالومارکت

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی دیجیتال است که امکان دسترسی فوری به یک کتابخانه وسیع آنلاین از موسیقی و پادکست‌های مختلف را به شما می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی در هر زمان به محتوای مورد نظر خود گوش کنید.

با خرید سرویس های اسپاتیفای از فروشگاه فالومارکت می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه استفاده کنید که این سرویس ها در زیر به آنها اشاره شده است.

سرویس های اسپاتیفای

سرویس های اسپاتیفای

  • خرید فالوور اسپاتیفای
  • خرید پلی اسپاتیفای (اکانت رایگان)
  • خرید پلی اسپاتیفای (اکانت پریمیوم)

خرید فالوور اسپاتیفای

برای اعتبار بخشیدن به اکانت خود و جذب مخاطبان بیشتر نیازو یا قصد دارید به درآمد ماهانه خود از پلتفرم اسپاتیفای بیافزایید اولین قدم استفاده از سرویس خرید فالوور اسپاتیفای از فروشگاه فالو مارکت می باشد.همانطور که می دانید تعداد فالوور اسپاتیفای نشان دهنده محبوبیت کاربر این پلتفرم می باشد.

در اسپاتیفای افزایش فالوور پلی لیست اسپاتیفای و فالوور اسپاتیفای شما نشان دهنده محبوبیت شما در این اپلیکشن می باشد.چرا که در صورت بالا بودن تعداد فالوورهایتان و جذب مخاطبان بیشتر به طور طبیعی میزان پلی ترک یا آلبوم شما افزایش خواهد یافت. تجربه نشان داده است در صورتی که اکانت شما از تعداد فالوور بالایی در حدی که قابل قبول مخاطبان بر اعتبار شما برخوردار نباشید، نمی توانید منتظر پیشرفت و کسب درآمد دلاری از پلتفرم اسپاتیفای باشید.

خرید پلی اسپاتیفای (اکانت رایگان)

با خرید پلی اسپاتیفای اکانت رایگان میزان پخش ترک یا آلبوم شما افزایش خواهد یافت با این تفاوت که تاثیر کمتری نسبت به اکانت پرمیوم دارد چرا که در الگوریتم اسپاتیفای به پلی موزیک با اکانت های رایگان اهمیت کمتری می دهد لذا فروشگاه فالو مارکت خرید پلی اسپاتیفای با اکانت رایگان را برای کسانی که به تازگی از اسپاتیفای استفاده می کنند پیشنهاد می کند که برای شروع کسب و کار مناسب است.

خرید پلی اسپاتیفای (اکانت پریمیوم)

برای کسانی که به دنبال کسب درآمد از پلتفرم استپاتیفای هستند و سعی دارند پلی ترک و آلبوم افزایش پیدا کند سرویس پلی اسپاتیفای با اکانت پریمیوم پیشنهاد می شود چرا که این سرویس توسط افرادی دارای اکانت پریمیوم می باشد پخش شده و به مرور زمان اکانت شما اعتبار بیشتری نزد اسپاتیفای پیدا می کند و به ازای هر پلی توسط افراد درآمد دلاری خواهید داشت.

4.6/5 - (12 امتیاز)