خرید واچ تایم یوتیوب مانیتایز

استارت : 1 الی 2 ساعت پس از ثبت سفارش شروع میشود.

 واچ تایم به صورت طبیعی در طول 7 روز به کانال اضافه میشود.

ریزش: واچ تایم بدون ریزش می‌باشد در صورت ریزش تا 3 ماه گارانتی دارد.

ظرفیت :4000 ساعت

راهنمای خرید : هر مقداری که وارد کنید به تعداد ساعت می باشد . برای مثال عدد 1000 وارد کنید به معنای  1000 ساعت می باشد.

لینک: لینک ویدیو حداقل 1 ساعته 

قوانین : 1- برای خرید واچ تایم طول هر ویدیو باید حداقل یک ساعت باشد. در غیر این صورت سفارش شما قابل اجرا نخواهد بود و یا کمتر از مقدار ثبت شده تکمیل می شود.

2- ویدیو نباید دارای کپی رایت باشد

افزودن واچ تایم-Watch Time یوتیوب

دیگر خدمات یوتیوب فالو مارکت

افزودن واچ تایم-Watch Time یوتیوب

هر 100 عدد: 12000 تومان

 
افزودن واچ تایم-Watch Time یوتیوب

هر 100 عدد: 8000 تومان

 
افزودن واچ تایم-Watch Time یوتیوب

هر 10 عدد: 5600  تومان

 

خرید واچ تایم یوتیوب و مانیتایز آسان

خرید واچ تایم یوتیوب از فروشگاه اینترنتی فالو مارکت یکی از آسان ترین روش های رساندن کانال یوتیوب خود به مرحله کسب درآمد دلاری می باشد. چرا که فروشگاه فالو مارکت سرویس خرید واچ تایم یوتیوب خود جهت رسیدن به ۴۰۰۰ساعت واچ تایم و کسب درآمد را با بهترین کیفیت از قوی ترین سرورها تهیه نموده و در اختیار کاربران خود قرار داده است.

واچ تایم یوتیوب یکی از سه اصل مهم برای رسیدن به مرحله کسب درآمد دلاری در پلتفرم یوتیوب می باشد. کاربرانی که قصد درآمد دلاری از پلتفرم یوتیوب را دارند نیاز به گرفتن واچ تایم یوتیوب تا 4000 ساعت دارند در صورتی که این 4000 ساعت واچ تایم یوتیوب فقط باید در طی بازه زمانی 12 ماهه گرفته شود که کار بسیار سخت و دشواری می باشد. اما فروشگاه اینترنتی فالو مارکت با در اختیار گذاشتن سرویس خرید واچ تایم یوتیوب با کیفیت عالی و قیمت مناسب این دغدغه را برای کاربران خود کم کرده است.

چرا که سرویس خرید واچ تایم فروشگاه اینترنتی فالو مارکت بسیار با کیفیت می باشد. تمامی واچ تایم های افزوده شده به ویدیو شما توسط سابسکرایب های واقعی و فعال یوتیوب انجام می شوند. بنابراین هیچ گونه حساسیتی برای ربات های جست و جوگر یوتیوب ایجاد نخواهد شد. پس شما به راحتی چند کلیک در صفحه سفارش سرویس خرید واچ تایم یوتیوب فروشگاه فالو مارکت می توانید این شرط سنگین پلتفرم یوتیوب را با موفقیت پشت سر بگذارید.

خرید واچ تایم

 

۴۰۰۰ ساعت واچ تایم ارزان یوتیوب

فروشگاه فالو مارکت از پایین ترین تعرفه ها برای تمامی سرویس های خود برخوردار می باشد. بنابراین مشتریان فالو مارکت می توانند با پرداخت کمترین هزینه با کیفیت ترین سرویس خرید واچ تایم را خریداری نمایند. به مرور زمان موجب صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد.

گاهی اوقات کاربران در واحد پشتیبانی اظهار می دارند که در سایت‌های دیگر خرید واچ تایم یوتیوب از قیمت پایین تری نسبت به سرویس شما برخوردار می باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت آیا مطمئن هستید خرید واچ تایم یوتیوب وب سایت دیگر دارای همان کیفیتی می باشد که فروشگاه فالو مارکت ارائه می دهد؟

به طور قطع به دلیل ارزان تر بودن ، کیفیت محصول مورد نظر پایین تر از سرویس خرید واچ تایم فروشگاه فالو مارکت می باشد. حتی ممکن است واچ تایم ها توسط سابسکرایب های فیک وجعلی که ساخته ربات می باشند به کانال شما افزوده شود و باعث مسدود شدن کانال شما شود.

اهمیت خرید واچ تایم یوتیوب از سایت معتبر

همه ما عاقبت استفاده از سرویس های فیک را در شبکه اجتماعی یوتیوب و امثال آن که درآمد دلاری خواهید داشت را می دانیم. در صورت خرید سرویس واچ تایم یوتیوب فیک و بی کیفیت از یک سایت نامعتبر و ناشناس که تنها مزیت آن قیمت ارزان آن سرویس نسبت به دیگر سایت ها می باشد موجب حساس شدن هوش مصنوعی یوتیوب می گردد.

چرا که به یک باره سیل عظیمی از اکانت های فیک در مدت زمان بسیار کمی وارد کانال یوتیوب شما می شوند. در نتیجه بلا فاصله هوش مصنوعی و ربات های جست و جوگر پلتفرم یوتیوب متوجه فیک بودن اکانت ها خواهند شد و واچ تایم های فیک افزوده شده به ویدیو شما را پاک کرده و کانال یوتیوب شما را به حالت تعلیق در خواهد آورد.

در صورتی که فروشگاه فالو مارکت با وجود ارائه سرویس خرید واچ تایم یوتیوب با کیفیت عالی که تمامی واچ تایم ها توسط سابسکرایب های واقعی انجام می شوند. سرویس خرید واچ تایم خود را در بازه زمانی مشخصی که موجب حساس شدن ربات های جست و جوگر پلتفرم یوتیوب نشود تحویل می دهد. همچنین فروشگاه فالو مارکت به استناد به تضمین کیفیت سرویس خرید واچ تایم یوتیوب خود ، این سرویس خود را از لحاظ جبران ریزش ضمانت می کند.

بنا بر توضیحات داده شده فروشگاه اینترنتی که سرویس های یوتیوب را برای کوتاه و آسان تر کردن شرایط مانیتایز کانال یوتیوب خود از آن خریداری می کنید بسیار مهم است. فروشگاه اینترنتی فالو مارکت یکی از مطمئن و معتبرترین سایت های ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی در بین کاربران می باشد.

خرید سرویس واچ تایم یوتیوب

تاثیر افزایش واچ تایم یوتیوب در معروف شدن

خرید واچ تایم یوتیوب از فروشگاه فالو مارکت با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارد از مزیت های بی شماری برای کانال یوتیوب شما برخوردار می باشد. یکی از مزیت های بارز سرویس خرید واچ تایم یوتیوب این است که به منظور کوتاه تر کردن زمان رساندن کانال یوتیوب به مرحله فعال کردن کسب درآمد دلاری می باشد.

در بسیاری از مواقع خرید واچ تایم توسط کاربران جهت بالا بردن زمان واچ تایم یک ویدیو جهت جلب توجه دیگر کاربران یا سابسکرایبرها و جذب مخاطب جدید می باشد.

چرا که زمانی که ویدیو شما از میزان ویو بالایی برخوردار باشد موجب جلب توجه دیگر سابسکرایبرها به تعداد ویو ویدیو شما خواهد شد.

در صورت جذاب و آموزنده بودن ویدیو شما به طور قطع برای بیشتر دیدن ویدیوهای شما ، شما را دنبال خواهند کرد. بنابراین به طور طبیعی و بدون صرف هزینه اضافی تعداد سابسکرایب یوتیوب شما نیز افزایش خواهد یافت.

همچنین گاهی اوقات گرفتن واچ تایم یوتیوب توسط کاربران فالو مارکت به منظور بیشتر شدن زمان واچ تایم یک ویدیو توسط سابسکرایبرهای ارگانیک و طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. به پشتوانه کنجکاوی زمان زیاد واچ تایم و این که در ذهن کاربران این مسئله شکل می گیرد که حتما محتوای ویدیو شما جذاب بوده که این میزان واچ تایم دریافت کرده و ترغیب به دیدن ویدیو شما خواهند شد.

در نتیجه به لطف روند طبیعی افزایش واچ تایم ویدیو یوتیوب شما که استارت آن استفاده از سرویس خرید واچ تایم از فروشگاه فالو مارکت بوده است ، ویدیو شما جزء ویدیو های پر بازدید پلتفرم یوتیوب قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن با وجود مزیت های ذکر شده سرویس خرید واچ تایم یوتیوب از فروشگاه اینترنتی فالو مارکت ، در الگوریتم یوتیوب کانال شما از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهد شد. در نهایت در هر دو صورت شما با استفاده از سرویس خرید واچ تایم یوتیوب از فروشگاه فالو مارکت مراتب معروف و مشهور شدنتان را فراهم خواهید کرد.

خدمات فالوور اینستاگرام فالو مارکت

خرید فالوور ایرانی واقعی اینستاگرام

هر 100 عدد: 20.000 تومان

 
4.4/5 - (24 امتیاز)