خرید ویو ارزان استوری اینستاگرام

ستارت : 1 الی 3 ساعت پس از خرید ویو ارزان استوری اینستاگرام

گارانتی :‌ در صورت ریزش جبران ریزش انجام خواهد شد

ظرفیت : 1M

لینک:  لینک استوری

قوانین : هنگام ثبت سفارش ویو ارزان استوری اینستاگرام تا پایان سفارش به هیچ عنوان پیج خصوصی نباشد.

خرید ویو ارزان استوری

دیگر خدمات فروشگاه فالو مارکت

خرید ویو استوری اینستاگرام

خرید بازدید استوری اینستاگرام ، کی از روش‌های پیروزی در ماراتن محبوبیت اینستاگرام، استفاده از ظرفیت‌های استوری (داستان) است. طرفداران قدیمی اینستاگرام حتما به خاطر دارند که در سال‌های اولیه رونق اینستاگرام، مفهومی به نام story وجود نداشت.

در اینستاگرام‌های قدیمی، فقط از قابلیت پست گذاری پشتیبانی می‌شد. اما هر چه آپدیت‌های اینستاگرام جلوتر رفت، آپشن‌های جدیدی مانند استوری و لایو به این شبکه اجتماعی اضافه گردید.در حال حاضر استوری‌ها یکی از ارکان اصلی محبوبیت و تعامل در اینستاگرام هستند. بسیاری از افراد یا برند‌ها، ترجیح می‌دهند که برای ارتباط روزمره با دنبال کنندگان یا رونمایی از دستاورد‌های خود، از استوری‌ها استفاده کنند.

استفاده از این قابلیت اینستاگرام، بسیار سریع‌تر و جذاب‌تر از پست‌‌ گذاری معمولی می‌باشد. همچنین شما می‌توانید با اضافه کردن آپشن‌هایی به داستان‌های خود، مانند پرسش و پاسخ، نظرخواهی، استیکر و… چالش‌های مهیجی برای فالوورها ایجاد کنید.

یکی از راه‌های بالا آمدن در الگوریتم امتیازبندی اینستاگرام، افزایش بازدید‌ استوری‌ها می‌باشد. اگر ویو استوری‌های شما زیاد باشد، در رتبه‌بندی اینستاگرام یک امتیاز مثبت برای شما تلقی خواهد شد؛ در نتیجه پیج شما با افزایش محبوبیت و بازدیدکننده مواجه می‌شود

مزیت‌های خرید ویو استوری اینستاگرام، به افزایش دادن دنبال‌کنندگان شما مربوط می‌شود. اگر قصد افزایش فالوور اینستاگرام دارید، حتما باید از پکیج‌های بازدید فیک استوری استفاده کنید. هر مقدار داستان‌های شما، ویو بیشتری داشته باشند، شانس قرار گرفتن در لیست پیشنهادات دنبال کنندگان اینستاگرام یا ورود به اکسپلور شما بیشتر خواهد شد. از همین روی، افراد بیشتری شما را فالو خواهند کرد.

 

خرید ویو استوری اینستاگرام

 روش‌های افزایش ویو استوری | افزایش اعتبار با افزایش ویو

برای افزایش بازدید اینستاگرام راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه به بعضی روش‌های طبیعی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:

1- خرید دنبال کننده اینستاگرام

طبیعتا وقتی شما فالوورهای زیادی داشته باشید، بازدیدکنندگان، صفحه شما را به عنوان یک برند محبوب قلمداد می‌کنند. از این روی، شانس فالو شدن شما توسط افراد مختلف بیشتر می‌شود. در کل، اگر فالوور زیاد داشته باشید، به شکل غیرمستقیم بر روی افزایش ویو استوری تاثیر مثبتی خواهید گذاشت.
برای خرید پکیج افزایش فالوور، می‌توانید از وب سایت فالومارکت استفاده کنید.

2ساختن استوری‌های جذاب و پر مخاطب

برای بهبود وضعیت بازدید استوری‌ها، باید تولید محتوا غنی و خلاقانه داشته باشید.

یکی از روش‌های افزایش بازدهی استوری، استفاده درست از هشتگ‌ها می‌باشد. اگر روش صحیح استفاده از هشتگ‌ها را بدانید، پیج شما با اعتبار بیشتری مواجه خواهد شد. اساسا قرار دادن هشتگ در داستان، در میان کابران اینستاگرام متداول نیست؛ غافل از این موضوع، که استفاده از هشتگ‌ها، می‌تواند ویو‌ استوری و دنبال‌ کنندگان پیج را چند برابر کند.
چند نکته مهم برای افزایش ویو اینستاگرام توسط هشتگ‌ها:

  • از هشتگ‌های تکراری، مستجهن، و اسپم هشتگ استفاده نکنید.
  • سعی کنید دامنه اعتدال را در استفاده از هشتگ‌ها رعایت کنید
    (هر استوری 5 الی 8 هشتگ کافی است).
  • کلمات کلیدی کسب و کار خود را، برای استفاده ازهشتگ‌های مرتبط بیابید.
  • چند هشتگ شخصی بر پایه نام برند و موضوع کسب و کار خود بسازید.
  • از هشتگ‌های شخصی، دائما در استوری و پست‌های خود استفاده کنید.

بدانید که، اگر از هشتگ‌ها به صورت موثر و قانون‌مند استفاده نکنید، و به عنوان هشتگ اسپمر شناسایی شوید، ممکن است توسط اینستاگرام محکوم به جریمه‌های موقت شوید.
برای یادگیری هشتگ گذاری اینستاگرام، از مقاله آموزش هشتگ‌ها در اینستاگرام که توسط وبلاگ فالو مارکت تهیه شده است، استفاده کنید.

3- استفاده از تگ لوکیشن در استوری اینستاگرام

به کارگیری تگ لوکیشن(مکان)، از روش‌های کاربردی برای افزایش بازدید اینستاگرام است. بسیاری از کاربران، برای پیداکردن مکان‌های محلی مانند: کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و… از قابلیت  instagram places استفاده می‌کنند.
در صورتی که شما در استوری‌های خود، از درج موقعیت جغرافیایی استفاده کرده باشید، قطعا در لیست مکان‌های اینستاگرام ظاهر خواهید شد؛ در نهایت این اقدام منجر به افزایش بازدید پیج و استوری شما می‌شود.

4- ایجاد تعامل صحیح با دنبال‌کنندگان
یکی دیگر از شاخص‌های تاثیرگذار برای محبوبیت در اینستاگرام، افزایش تعامل و ایجاد

گفتگو با فالوورها می‌باشد.
یکی از استیکرهای رایج در استوری‌هاPoll  یا نظرسنجی نام دارد.
با ایجاد سوالات دو گزینه‌ای، می‌توانید نظر دنبال‌کنندگان را درباره مسائل مختلف جویا شوید. همچنین می‌توانید با ساخت یک سوال چالش‌انگیز، از دنبال کنندگان خود بخواهید به این سوال پاسخ صحیح بدهند، و آنها را تشویق کنید که این سوال را برای دوستان خود بفرستند.
حتی اگر بخواهید کمی هزینه کنید، می‌توانید به افرادی که پاسخ صحیح را می‌دهند، به قید قرعه کشی هدایایی بدهید.
همه این اقدامات باعث می‌شود، استوری‌های شما توسط مخاطبان زیادی دنبال شود، همچنین تشویق به اشتراک‌گذاری استوری‌‌ها توسط مخاطبین، موفقیت پیج شما را با سیر صعودی مواجه می‌کند.

به یاد داشته باشید که تعامل کلید موفقیت شما در دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.
از همین روی، اگر نسبت به استوری‌ شما، دنبال کنندگان نظر یا واکنشی ارسال کردند، سعی کنید نسبت به آن‌ها بی تفاوت نباشید. حتما با ابراز یک تشکر کوچک، یا استیکر محبت آمیز، نسبت به لطف آنها واکنش نشان دهید.
اگر چنین رفتار محترمانه‌ای با فالوورهای خود داشته باشید، قطعا آنها هم برای بازدید از استوری‌های شما انگیزه همیشگی دارند

دلایل خرید بازدید فیک استوری چیست؟

قبل‎تر به روش‌های افزایش ویو استوری به صورت طبیعی صحبت کردیم.
حالا نوبت به بحث درباره موضوع مهمی با عنوان خرید ویو فیک است.
همانطور که ذکر شد، اگر بخواهید توصیه‌های مربوط برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام را انجام بدهید، حتما باید وقت و تخصص زیادی پای این کار بگذارید.
اکثریت ما، به دلیل کمبود وقت یا نداشتن اطلاعات کافی درباره الگوریتم‌های افزایش بازدید اینستاگرام، نمی‌توانیم در رقابت سنگین اینستاگرام پیروز شویم، اما چاره چیست؟
یکی از آسان‌ترین روش‌های بیشتر کردن ویو استوری اینستاگرام، خرید ویو استوری فیک می‌باشد.
بازدید فیک در واقع روشی موثر برای محبوب کردن شما در اینستاگرام و دور زدن محدودیت‌هایی مانند کمبود وقت است.

اگر شما بخواهید به طور طبیعی بازدید‌های استوری خود را بیشتر کنید، لازم است در هر روز استوری‌های زیادی با طراحی‌های گرافیکی خاص قرار بدهید، همینطور باید وقت کافی برای تعامل و پاسخگویی به کاربران و ایجاد هشتگ‌های مناسب را داشته باشید؛ اما هر کسی قادر به انجام این کارها نیست.
همینجا هست، که پکیج‌های افزایش ویو اینستاگرام به کمک شما می‌آیند.
شما با صرف هزینه اندک و به سرعت، ویو‌ استوری‌های خود را چند برابر می‌کنید.

 

خرید بازدید استوری اینستاگرام

مزایای خرید ویو استوری اینستاگرام

حتما شما هم تا به حال مشابه عبارات زیر را شنیده‌اید:
“از فالوور پولی استفاده نکنی‌ ها، پیج خودت رو بدبخت می‌کنی.”
“گول این پکیج‌های افزایش ویو و لایک رو نخور، همه باعث میشن جایگاه پیجت در اینستاگرام افت کنه!”

و بسیاری از عبارات این چنین… اما آیا این گفته‌ها حقیقت دارند؟! آیا افرادی که چنین اظهار نظراتی می‌کنند، از دانش تخصصی در زمینه شناخت اینستاگرام و الگوریتم‌های آن، برخوردار هستند؟!
اگر بخواهیم به صورت کوتاه پاسخ به این سوال که” آیا خرید پکیج‌های افزایش ویو استوری، باعث لطمه خوردن پیج شما می‌شود؟” را بدهیم، باید بگوییم: خیر.
این پکیج‌ها نه تنها باعث زیان نمی‌شوند، بلکه سبب رشد پیج شما هم می‌شوند؛ البته باید به بعضی نکات در هنگام خرید ویو استوری دقت کنید!

چرا باید خرید بازدید استوری اینستاگرام را جدی بگیرید؟ به دلایل زیر:

  • با خرید ویو استوری، اعتبار پیج شما چند برابر می‌شود.
  • افزایش بازدید استوری، منجر به افزایش بازدید از پروفایل می‌شود.
  • با سفارش بازدید فیک اینستاگرام، افراد بیشتری استوری‌های شما را می‌بینند، در نهایت اکانت شما بیشتر دنبال می‌شود.
  • در الگوریتم رتبه‌بندی اینستاگرام، به عنوان یک پیج پر بازدید که مخاطبان زیادی دارد، شناسایی می‌شوید.
  • شانس راهیابی به اکسپلور را خواهید داشت.
  • در وقت و سرمایه خود صرفه جویی خواهید کرد.

اما همانطور که اشاره شد، در هنگام خرید ویو اینستاگرام، لازم است به نکاتی توجه فرمایید. در ادامه شما را با یکی از اصلی‌ترین مراجع خرید فالو و ویو اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

تاثیر بازدید استوری در افزایش فالوور چیست؟

به دلیل اهمیت زیادی که، بازدید استوری در جذب دنبال کنندگان دارد، تصمیم گرفتیم کمی بیشتر دراین باره بنویسیم.
اکثریت اقداماتی که همه ما برای محبوبیت در اینستاگرام انجام می‌دهیم، مانند: پست‌گذاری، داستان‌گذاری، کامنت‌گذاری، ارسال پیام‌های تبلیغاتی در دایرکت و… همه در نهایت برای رسیدن به یک هدف اصلی می‌باشند.
اصلی‌ترین دلیل فعالیت اکثریت افراد در اینستاگرام، رسیدن به فالوورهای هزارتایی و چه بسا میلیونی است.
بسیاری از کاربران اینستاگرام، آرزو دارند روزی بیدار بشوند و ببینند که با افزایش چند برابری تعداد فالوورهای خود مواجه هستند، اما آیا به راستی امکان افزایش فالوورهای اینستاگرام به این راحتی میسر است؟
پاسخ کوتاه این است که خیر. اگر حدود 10 سال پیش، یعنی در ابتدا رونق گرفتن اینستاگرام، قصد افزایش بازدید و محبوبیت را داشتید، قطعا کار ساده‌تری در پیش داشتید. اما متاسفانه، امروز اوضاع بسیار فرق می‌کند.
فضا اینستاگرام بسیار رقابتی می‌باشد، و از طرفی شما نمی‌توانید مثل گذشته به صورت لیستی تعداد زیادی از افراد را فالو کنید، زیرا ممکن است با خطر مسدودی موقت حساب کاربری خود روبه‌روی شوید؛ خب با این شرایط چطور می‌شود، فالوورهای زیادی به دست آورد؟

ما یک توصیه حرفه‌ای برای شما داریم. متاسفانه کمتر کسی امروزه به تاثیر ویو استوری اینستاگرام آگاه هست. توجه بسیاری از افراد به انتشار پست و گرفتن لایک‌های بیشتر است. هر چند که استفاده از ظرفیت‌های پست و لایک هم تاثیرات مثبت بسیاری دارد، اما نباید باعث بشود که از اهمیت استوری و بازدید‌های آن غافل شویم.

با خرید ویو استوری اینستاگرام، می‌توانید در سریع‌ترین زمان فالوورهای زیادی بدست آورید

اگر توجه کرده باشید، هنگامی که کامنتی قرار می‌دهید، اگر از قبل استوری منتشر کرده باشید، عکس پروفایل شما به صورت حاشیه رنگی، در لیست نمایش نظرات نشان داده خواهد شد؛ و دقیقا همین باعث می‌شود کنجکاوی افرادی که نظر شما را می‌بینید تحریک شده، و منجر به بازدید از استوری و در نهایت آشنایی با پیج شما شود.

در مثال بالا به اهمیت استوری اینستاگرام پی بردید. به دلیل ایجاد سهولت در دسترسی به محتوا، بسیاری از کاربران، استفاده از داستان (story) را نسب به پست ترجیح می‌دهند.
از همین‌روی، اگر واقعا قصد افزایش فالوور دارید، ضروری است که به طور جدی اقدام به افزایش ویو داستان‌ها کنید.

ما به شما روش‌های افزایش بازدید طبیعی را یاد دادیم، اما اگر با کمبود وقت یا تخصص مواجه هستید، حتما با کمک پکیج‌های افزایش ویو و فالوور اینستاگرام، اقدام به برجسته کردن برند و شهرت خود کنید.

 

 

روش‌های افزایش ویو استوری

خرید ویو استوری سریع و آنی اینستاگرام از فالو مارکت

وب سایت فالو مارکت، از قدیمی‌ترین فروشندگان سرویس‌های افزایش بازدید و محبوبیت شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. فالو مارکت، تاکنون توانسته است، بیش از هزاران ثبت سفارش موفقیت آمیز داشته باشد.
یکی از اصلی‌ترین مزایا خرید ویو استوری از فالو مارکت، تحویل سریع و آنی خدمات می‌باشد.
همینطور اگر نیاز به خدمات دیگر مانند خرید فالوور اینستاگرام، افزایش لایک اینستاگرام، خرید کامنت توییتر و … بسیاری دیگر از پکیج‌های شبکه‌های اجتماعی دارید، می‌توانید از این مرجع معتبر اقدام به ثبت سفارش آنلاین کنید.
سرویس‌های افزایشی فالو مارکت، بدون ریزش و با کمک از پیج‌های معتبر اینستاگرامی انجام می‌شوند.

مزایا خرید بازدید فیک استوری اینستاگرام از فالو مارکت:

  • ثبت سفارش آنلاین و تحویل فوری.
  • افزایش ویو اینستاگرام، به مقدار دقیقِ سفارش داده شده توسط مشتری.
  • داشتن قیمت ویو استوری مناسب در مقایسه با دیگر سرویس‌ دهندگان.
  • تضمین کیفیت و بازگشت وجه در صورت عدم کارکرد سرویس.
  • دریافت تخفیف‌های ویژه برای خرید‌های بعدی.

اگر دوست دارید که همین حالا با قیمت مناسب اقدام به سفارش آنلاین بازدید استوری اینستاگرام کنید، از پکیج فالو مارکت بازدید کنید!

 

کلام آخر

در دنیا رقابت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، استفاده از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی از جمله مهم‌ترین آنها یعنی اینستاگرام، اهمیت بسیاری دارد.
فضا رقابت در شبکه‌های اجتماعی بسیار سخت دنبال می‌شود.
متاسفانه در بحث بازاریابی اینستاگرام، مقوله وقت اهمیت بسیاری دارد.

شما نمی‌توانید هر زمان که خواستید وارد تبلیغات و دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید، زیرا در همان لحظه بسیاری از رقبای شما، مشغول جذب مشتری و افزایش فالوور هستند. از این روی بهتر است همین امروز برای افزایش محبوبیت اینستاگرام خود، اقدامات جدی انجام دهید.

در حال حاضر، سرویس‌دهندگان بسیاری خدمات مربوط به خرید ویو اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام، افزایش فالوور و… را انجام می‌دهند.

اما همانطور که ذکر شد، بسیاری از این خدمات دهندگان، دارای سطح کیفی استاندارد خدمات نیستند و ممکن است شما با خطراتی مانند ریزش فالوور یا هدر دادن پول خود روبه‌روی شوید.
قبل‌تر، شما را با مزایا خرید ویو استوری از وب سایت فالو مارکت آشنا کردیم.

فالو مارکت به شما تضمین کیفیت می‌دهد. سفارش ویو استوری یا دیگر پکیج‌های شبکه‌های اجتماعی، در سریع‌ترین زمان و با قیمت منصفانه به مشتریان ارائه می‌شود.

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و افزایش محبوبیت در اینستاگرام از کارشناسان فالو مارکت کمک بگیرید!

خدمات فالوور فروشگاه فالو مارکت

4.8/5 - (17 امتیاز)