فعال سازی موزیک اینستاگرام

فهرست مطالب

قابلیت موزیک اینستاگرام یکی از آپشن‌های شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام می‌باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است .
این قابلیت در میان استیکر‌های اینستاگرام قرار دارد؛ هم اکنون موزیک اینستاگرام در 7 کشور از جمله،  استرالیا، نیوزیلند، آمریکا، انگلیس، آلمان‌‌، سوئد و فرانسه قابل دسترسی می‌باشد.
به طور کل فعال کردن موزیک اینستاگرام در ایران امکان پذیر نیست، اما نگران نباشید، چون که ما به شما ترفند‌های فعال سازی موزیک اینستاگرام را آموزش خواهیم داد؛ با کمک این روش‌ها به سهولت، امکان دسترسی به موزیک اینستاگرام برای شما میسر خواهد شد.
با فعال سازی موزیک اینستاگرام، می توانید جلوه‌های بصری بسیاری خلق کنید که در نهایت به جذب فالوورهای جدید منجر شود (خرید فالوور اینستاگرام ارزان از فالو مارکت).
استارتاپ‌ها و مالکین کسب و کارها می توانند از طریق ساخت استوری‌های حرفه‌ای و استفاده از موزیک اینستاگرام علاوه بر جذب مشتری و افزایش فالوور، درآمد خود را چند برابر کنند.
در این مقاله تخصصی از وبلاگ فالو مارکت، به شما صفر تا صد فعال کردن قابلیت موزیک اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

 

فعال سازی موزیک اینستاگرام

 

قابلیت استیکر موزیک اینستاگرام چیست؟

استیکر موزیک اینستاگرام یکی از قابلیت‌هایی است که در سال‌های اخیر و در نسخه‌های جدید اینستاگرام اضافه شده است. دسترسی به استیکر موزیک اینستاگرام در ایران ممکن نمی‌باشد. از همین‌ روی کاربران اینستاگرامی که امکان دسترسی به موزیک برای آنها غیرفعال است، در ادامه روش‌هایی جهت دور زدن محدودیت‌های استیکر موزیک اینستاگرام خواهند آموخت.
کاربران اینستاگرام با کمک استیکر موزیک اینستاگرام، می‌توانند به هر موسیقی که بخواهند دسترسی داشته باشند و از آنها در استوری‌های خود استفاده کنند. همینطور با استفاده از سفارشی سازی‌
موزیک اینستاگرام، امکان ایجاد متن آهنگ (Lyrix) با فونت‌های جذاب بر روی عکس یا ویدیو وجود دارد.

این مقاله رو از دست نده: آموزش مخفی کردن پست در اینستاگرام!

آموزش دسترسی به موزیک اینستاگرام

احتمالا تاکنون با بعضی از پست و استوری‌هایی که موزیکی بر روی آنها تنظیم شده است مواجه بودید، اما در ادامه برای پخش موسیقی اینستاگرام با خطا: “این موسیقی در کشور شما قابل دسترسی نمی‌باشد”
رو به روی شده‌اید.
در ادامه به چند تا از مهم‌ترین تکنیک‌های قرار دادن موزیک در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

۱- بروزرسانی اینستاگرام

برای استفاده از موسیقی اینستاگرام باید اپ اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود بروزرسانی کنید.
*نکته مهم: اگر اینستاگرام شما به آخرین نسخه آپدیت نباشد، حتی اگر تمام روش‌هایی را که جلوتر معرفی می‌کنیم را امتحان کنید، قطعا قابلیت موزیک اینستاگرام برای شما در دسترس نخواهد بود.
در صورت قدیمی بودن ورژن اینستاگرام، می‌توانید به وسیله فروشگاه Google Play  آپدیت اینستاگرام را انجام دهید.

۲- استفاده از فیلترشکن پر سرعت

برای فعال سازی موزیک اینستاگرام، باید حتما از ابزار‌های تغییر آی پی استفاده کنید.
در همین راستا، سعی کنید قوی‌ترین فیلترشکن‌ها را نصب کنید؛ بعد از نصب VPN باید موقعیت جغرافیایی خود را به یکی از ۷ کشوری که قبل‌تر به آنها اشاره کردیم، تغییر بدهید.

۳- حذف اینستاگرام (در صورت عدم موفقیت در استفاده از موزیک)

اگر با استفاده از فیلتر شکن نتوانستید فعال سازی موزیک اینستاگرام را انجام بدهید، باید اینستاگرام خود را حذف و مجدد نصب کنید.
بعضی کاربران گزارش داده‌اند که با استفاده از روش فوق، ب قابلیت موسیقی اینستاگرام دسترسی پیدا کرده‌اند؛ شما در واقع با حذف اینستاگرام، سبب تنظیم دوباره و پاک سازی حافظه پنهان اینستاگرام می شوید.

۴- خارج شدن از حساب کاربری اینستاگرام

در صورتی که شما از فیلترشکن و آخرین نسخه اینستاگرام هم استفاده کردید، اما نتوانستید نسبت به فعال کردن موزیک اینستاگرام موفق شوید، لازم است از حساب اینستاگرام خود LOG OUT کنید.
البته خروج از اینستاگرام وقتی توصیه می شود که شما مشخصات حساب کاربری (یوزرنیم و پسورد) را به یاد داشته باشید.

۵- تغییر نوع اکانت اینستاگرام

اینستاگرام برای اکانت‌های کسب و کار (Business Account) محدودیت هایی اعمال می‌کند.
همینطور در بعضی حساب‌های کاربری از نوع کسب و کار، قسمت Library اینستاگرام قابل دسترسی نمی‌باشد؛ معمولا این آهنگ‌‌‌ها به سبب نقض قوانین کپی رایت، برای اکانت‌های تجاری از دسترس خارج شده‌اند.
اگر تمام روش‌هایی که قبل‌تر به آنها اشاره کردیم، برای شما موثر نبود؛ حتما اکانت خود را از حالت بیزینس به حالت شخصی تبدیل کنید. در این صورت به احتمال زیاد بتوانید از قابلیت آهنگ اینستاگرام استفاده کنید.

فعال سازی موزیک اینستاگرام

آموزش استفاده از استیکر موزیک اینستاگرام

اگر موفق به فعال سازی موزیک اینستاگرام شدید، به شما تبریک می گوییم. در ادامه به شما روش‌های استفاده از موزیک اینستاگرام در استوری را یاد می‌دهیم.
برای اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام، این قدم‌ها را دنبال کنید:
۱- برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید و به بخش استوری بروید.
۲- عکس یا ویدیو مربوطه را انتخاب کنید.
(همینطور به وسیله آیکون دوربین می توانید در همان لحظه عکس یا ویدیو تهیه کنید.)
۳- آیکون استیکر را در نقطه بالایی صفحه انتخاب کنید.
۴- از میان استیکرها، استیکر موزیک را انتخاب کنید.
۵- لازم است که آهنگ مورد نظر خود را از قسمت جستجو، اضافه کنید.

تنظیمات استیکر موزیک اینستاگرام

برای ساخت استوری‌های شکیل و حرفه‌ای، باید با قابلیت استیکر موسیقی اینستاگرام، بیشتر آشنا شوید.
در ادامه، روش‌هایی برای تسلط بیشتر و امکان سفارشی سازی موزیک اینستاگرام، به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

۱ مشخص کردن بخشی از موزیک: از بخش انتهایی صفحه، می توانید تعیین کنید که کدام قسمت از موسیقی در استوری شما به طول ۱۵ ثانیه پخش گردد.

۲- تنظیم زمان موزیک: در همان بخش قبلی که ذکر کردیم، یک آیکون تایمر مشاهده می‌کنید که بر  روی آن مقدار ۱۵ حک گردیده است. از طریق این آیکون می توانید مدت زمان پخش آهنگ را سفارشی سازی کنید.
۳- تنظیم کاور موزیک: چندین آیکون در صفحه وجود دارند که به واسطه آنها می‌توانید کاور موزیک را ست کنید. بعضی از این آیکون‌ها مربوط به فونت‌هایی است که متن موزیک با آن‌ها ظاهر می‌شود.

اگر موسیقی که که انتخاب می‌کنید، به زبان فارسی است، به یاد داشته باشید که متن برخی از موزیک‌های فارسی در بانک اطلاعاتی  اینستاگرام موجود نمی‌باشد! در این صورت بهتر است کاور آن اثر را بر روی عکس استوری خود تنظیم کنید.

فعال سازی موزیک اینستاگرام

جمع بندی

اینستاگرام یکی از ‌پلتفرم‌های اجتماعی محبوب در دنیا می‌باشد که روز به روز بر جمعیت کاربری آن افزوده می‌شود. صاحبان شرکت متا برای اینکه بتوانند کاربران زیادی به دست بیاورند، از قابلیت‌های جدید و جذابی مانند قرار دادن موزیک در اینستاگرام رونمایی می‌کنند.
متاسفانه موسیقی اینستاگرام به صورت محدود و فقط برای ۷ کشور قابل دسترسی قانونی و مستقیم است؛ اما تیم تحریریه فالو مارکت به شما بهترین روش‌های فعال کردن موزیک اینستاگرام را آموزش داد تا شما هم مانند بقیه افراد، امکان استفاده از این قابلیت مهیج را داشته باشید.
در صورتی که قصد افزایش بازدید و گرفتن تیک آبی اینستاگرام را دارید، حتما از پکیج‌های افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام فالو مارکت استفاده کنید.
 

امتیاز کاربران

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *